MMG International

Consultanță Strategică, Dezvoltarea Capitalului Uman

Vânzări

Dezvoltarea rapidă a cifrei de afaceri și marjelor comerciale
Stăpânirea tehnicilor de vânzare
Furnizarea de răspunsuri adecvate obiecțiilor
Fidelizarea clienților

    1. DIRECTORUL DE VÂNZĂRI LEADER

    Misiunea departamentului de vânzări este de a vinde produse și servicii la cel mai bun preț posibil, așa că el trebuie să fie cât se poate de eficient. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.

    Îmbunătățirea organizării departamentului de vânzări pentru a crește cifra de afaceri și marjele de profit ale companiei.

    2. PROGRAM DE EXCELENŢĂ VÂNZĂRI

    Misiunea consultanților de vânzări este complexă: vânzarea produselor și serviciilor la cel mai bun preț posibil, reprezentarea cu profesionalism a companiei, fidelizarea clienților. O parte din profitabilitatea companiei depinde de aceasta.

    Îmbunătățirea performanțelor consultanților de vânzări pentru a vinde mai mult și la prețuri cât mai bune.

    3. TRANSACTIONAL SKILLS

    Cei mai mulți consultanți de vânzări folosesc aceleași tehnici de vânzare, deci, pentru a vă diferenția, trebuie să dea dovadă de creativitate.

    Sporiți-vă performanțele în vânzări și diferențiați-vă față de concurență.

    4. NEGOCIERE COMERCIALĂ 

    Negocierea de vânzări se poate transforma rapid într-o luptă în care doar clientul câștigă. Stăpânirea tehnicilor de negociere vă va permite să transformați această luptă într-o situație în care toți vor câștiga.

    Îmbunătățiți-vă tehnicile de negociere pentru a vinde mai bine.

    5. CUM SĂ FACEM FAȚĂ OBIECȚIILOR ?

    Toți consultanții de vânzări se confruntă cu obiecțiile clienților, nu întotdeauna ușor de înțeles și obositoare. Există totuși există tehnici eficiente pentru a ieși cu bine din astfel de situații.

    Îmbunătățiți-vă tehnicile de tratare a obiecțiilor pentru a vinde mai repede și mai bine.

    6. DYNAMIC SALES

    Nevoile clienților sunt în continuă schimbare, numai consultanții de vânzări care se pot adapta pot avea succes.

    Alegeți un stil de lucru dinamic pentru creşterea performanţelor și adaptarea la situația actuală.

    7. BRAINSTORMING SALES PERFORMANCE

    În contextul actual, nu este întotdeauna ușor să răspunzi cu precizie la nevoile clienților. Vi se poate întâmpla să pierdeți oportunități, iar concurenții profită de ele. Și aceasta în condițiile în care compania dvs. are informațiile necesare pentru a răspunde favorabil clienților și a se demarca de concurență.

    Reînnoiți oferta pentru clienți sau creați noi produse pentru a adapta compania la piața actuală și a-i spori vânzările.

    8. DEBT COLLECTION

    Nerecuperarea banilor de la clienți înseamnă costuri financiare, chiar pierderi financiare și poate chiar să pună compania în pericol.

    Îmbunătățiți colectarea de creanțe fără a deteriora relațiile bune cu clienții.

    9. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE 

    Managerul de vânzări este foarte des singur cu responsabilitățile sale. Această singurătate poate fi stresantă, obositoare și îi poate încetini performanța.

    Acesta este motivul pentru care managerii de vânzări de succes fac parte din GIE Top Commercial – ACADEMY.