Managementul a evoluat… dar dvs.? Cum să vă conduceți echipele cu seninătate într-un context devenit deosebit de complex? Cum puteți lua decizii într-un mediu incert și agitat? Întăriți-vă abilitățile de leadership, dezvoltați autonomia și loialitatea, mobilizați și generați entuziasm în rândul angajaților!
1. MANAGERUL DE TOP – LEADER ȘI VIZIONAR
Persoanele din topul ierarhiei sunt adesea singure în fața responsabilităților. Această solitudine poate fi stresantă, obositoare și le diminuează performanța. De aceea, leaderii performanți apelează la Executive Coaching.
Executive Coaching
Aveți acces la o opinie din exterior pentru a:
- face față cu succes provocărilor actuale
- vă consolida deciziile
- identifica noi modalități de acțiune și de dezvoltare
- vă pune mai bine în valoare punctele forte
- vă consolida sau a vă afirma poziția de top manager leader și vizionar
- dezvolta o viziune strategică în vederea definirii unei direcții de urmat cu scopul de a mobiliza angajații către un obiectiv comun pentru viitorul companiei
2. DIRECTORUL, MANAGER ȘI LEADER
Funcția de manager este o funcție-cheie în orice organizație, care îi permite acesteia să se îndrepte spre un obiectiv într-un mod coerent. Facilitarea accesului managerilor la elementele-cheie ale succesului în managementul eficace al echipei sale către atingerea excelenței.
Executive Coaching
- Sporiți-vă eficiența personală și interpersonală
- Exprimați-vă leadershipul personal
- Puneți-vă mai bine în valoare punctele forte
- Gândiți și acționați în sinergie cu ceilalți
- Valorizați-vă propria activitate și pe cea a angajaților printr-o atitudine pozitivă
- Dezvoltați-vă flexibilitatea, empatia, solidaritatea și respectul față de colaboratori
3. MANAGEMENTUL HIBRID
Munca hibridă este un amestec de telemuncă și muncă la birou.
Acest mod de lucru reprezintă o provocare cu totul nouă pentru majoritatea managerilor, așa că este important ca aceștia să se gândească la strategii pentru a gestiona cu succes o echipă hibridă.
4. MANAGEMENT LA DISTANȚĂ
În lumea virtuală, trăirile emoționale sunt separate de limbajul non-verbal, care transmite informații importante. Acest lucru înseamnă că sunt necesare diferite metode de management pentru a avea succes.
5. MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE
Managementul prin obiective (MPO) este o abordare strategică ce are ca scop creșterea performanței unei companii.
Aliniați cu succes obiectivele echipelor cu cele ale companiei și oferiți-vă toate mijloacele pentru a atinge aceste obiective.
6. TOOLKIT FOR CAREER
Programul TOOLKIT FOR CAREER este instrumentul prin excelență pentru a transforma toți managerii în lideri de elită.
Program unic în România, testat cu succes atât în multinaționale, cât și în IMM-uri.
Dacă doriți să faceți parte din elită, acest program este pentru dvs.!
- Managementul stresului
- Managementul timpului
- Inteligența emoțională
- Leaderul vizionar
7. LEADERUL VIZIONAR
Leaderul este purtătorul unei viziuni (stabilirea direcției), îi influențează pe cei din jur în direcția dorită, comunică eficient cu interlocutorii mobilizați, apoi îi reunește prin obținerea comportamentelor așteptate. Face legătura între viziune și acțiunile concrete care trebuie întreprinse pentru atingerea scopului.
Facilitarea auto-poziționării leaderului în zona sa de conducere
Dezvoltarea abilităților de leadership pentru a atingerea obiectivele leaderului și ale echipei dvs.
8. LEADERSHIP – INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ
Vă oferim setul de competențe de care managerii au nevoie pentru a-și spori inteligența emoțională și pentru a-și dezvolta capacitățile necesare cu scopul de a construi o organizație transparentă și fără inhibiții.
Acest concept este o bază pentru persoanele care doresc să își dezvolte leadership-ul și să exercite un management mai inteligent, ținând cont și de emoțiile angajaților lor.
Dezvoltați-vă abilitățile de leadership pentru a vă atinge obiectivele dvs. și ale echipei dvs.
9. EXCHANGE OF EXPERIENCE
Schimburile de experiență ne permit să mergem mai repede și mai departe
Schimburile de experiențe ne dau ocazia să trăim momente de bogăție intelectuală, de stare de bine, de dezvoltare personală și de stabilire a unor relații sociale.
Înscrieți-vă pentru o interacțiune constructivă și instructivă.
10. CRITICAL THINKING AND ANALYSIS
Dezvoltarea abilităților de gândire critică este esențială pentru a fi un manager excelent.
Dezvoltarea spiritului critic vă îmbunătățește competențele pentru rezolvarea de probleme, vă întărește capacitatea de a lua decizii pertinente și vă ajută să gestionați problemele complexe.
11. FREEDOM – PEACE OF MIND
Seninătatea este secretul managerilor de top
Libertate – Seninătate
Discuţii libere cu un coach despre subiecte alese de participanţi pentru a se elibera de presiuni, de stres, regăsi starea de seninătate, optimismul, succesul, pentru a fi mai performanți în activitate etc.
12. BREAK AND GO
Descătușarea de dificultăți și stres este esențială pentru a fi un manager excellent.
Terminați săptămâna de lucru la birou sau acasă cu un coach pentru a vă destinde, a face un bilanț al săptămânii și a vă remotiva.
13. MANAGEMENTUL STRESULUI
Stresul poate fi atât un obstacol, cât și un motor pentru dezvoltarea personală și profesională. Cum putem identifica și folosi stresul pozitiv pentru dezvoltarea personală și profesională?
Controlul mai bun al stresului pentru a vă îmbunătăți performanțele.
14. MANAGEMENTUL TIMPULUI
Fiecare își abordează resursele de timp în felul său. Astfel, indivizii pot fi clasificați în următoarele categorii:
- Cei care preferă să se ocupe de mai multe sarcini în același timp, ceea ce poate duce uneori la o pierdere de control și la dificultăți în îndeplinirea acestor sarcini;
- Cei care nu au organizare sau au o organizare foarte slabă, deoarece nu-și fac timp să se organizeze, ceea ce reprezintă o pierdere de energie și de timp.
- Cei care lucrează mai eficient sub presiune și simt că acest lucru le catalizează productivitatea și creativitatea.
- Învățați să vă utilizați mai bine timpului pentru a fi mai eficient, mai productiv, dar și mai liniștit.
15. MUNCA ÎN ECHIPĂ
Lucrul în echipă contribuie, printre altele, la dezvoltarea competențelor în cadrul echipei, la limitarea riscurilor în caz de absență și la dezvoltarea inteligenței colective.
Puneți bazele unei mai bune colaborări în echipa dvs.
16. MANAGEMENTUL CONFLICTELOR
Managementul conflictelor la locul de muncă este o știință care ne pune la dispoziție mai multe tehnici ce trebuie adaptate cu precizie la fiecare situație conflictuală. Managerul care încearcă să rezolve un conflict trebuie să se asigure că dispune de toate competențele necesare pentru a-l gestiona cu succes.
17. MANAGEMENTUL ȘEDINȚELOR
Ședințele sunt adesea criticate pentru că adesea nu sunt suficient de bine pregătite. Întâlnirea echipei are ca scop eficiența prin informare și consolidarea grupului prin consultare. Prin urmare, este esențial să acordăm acestui spațiu întreaga sa importanță și să îl folosim în mod strategic.
18. MANAGEMENTUL PROIECTELOR
Un bun management de proiect va asigura menținerea și respectarea sarcinilor efectuate pentru atingerea diferitelor obiective.
În plus, abilitățile de gestionare vor asigura evitarea riscurilor și utilizarea eficientă și eficace a resurselor puse la dispoziția grupului de lucru.
Învățați sau îmbunătățiți-vă abilitățile de management de proiect pentru a vă atinge obiectivele.
19. GRUPAREA DE INTERESE ECONOMICE
Persoanele din topul ierarhiei sunt adesea singure în fața responsabilităților. Această solitudine poate fi stresantă, obositoare și le va încetini performanța.
Acesta este motivul pentru care liderii de succes fac parte din GIE Top Manager – ACADEMY.